Consumatori

Intrebari frecvente Consumatori

Nu veti plati niciun comision, veti plati doar valoarea de pe factura furnizorului de utilitati. Platile efectuate prin serviciul un-doi Centru de plati nu implica niciun comision suplimentar.

Da, prin serviciul oferit de magazinele purtand sigla un-doi Centru de plati aveti posibilitatea sa achitati atat o valoare mai mica, cat si o valoare mai mare fata de cea inscrisa pe factura. In ambele variante aceasta plata se va inregistra in contul dumneavoastra de client la furnizorul de utilitati, primind o chitanta doveditoare.

Ca si in situatia in care ati face plata la o banca, aceasta va fi transmisa in contul furnizorului de utilitati cel tarziu a doua zi dimineata, urmand ca procesarea platii de catre furnizor sa se faca imediat sau in ziua urmatoare, in functie de sistemul intern al fiecaruia.

Siglele partenerilor, produselor si serviciilor oferite se afla pe site-ul nostru fiind in continua crestere si dezvoltare. Aici puteti sa consultati lista furnizorilor parteneri un-doi Centru de plati pentru a vedea ce plati puteti efectua prin acest serviciu.
O echipa tanara de manageri isi dedica timpul si energia dezvoltarii retelei si dezvoltarea parteneriatelor cu furnizorii de utilitati si diferite servicii, care pot fi oferite in format electronic.

Serviciul un-doi Centru de plati il puteti gasi in supermarket-uri, minimarket-uri, magazine specializate GSM, magazine mixte cu program extins de lucru, magazine de proximitate unde este afisata sigla un-doi Centru de plati, in care va puteti achita facturile odata cu achizitionarea bunurilor de larg consum .

Foarte simplu, angajatii magazinelor purtatoare ale insemnelor un-doi Centru de plati va vor scana codul de bare al facturilor si va vor incasa contravaloarea lor in numerar. Procesarea tranzactiei se realizeaza rapid si sigur, plata facturii fiind confirmata prin eliberarea unei chitante cu toate detaliile tranzactiei.

Da, este suficient sa vizitati unul din magazinele cu insemnele Un-Doi Centru de plati din apropierea locuintei dumneavoastra, si sa cereti vanzatorului o reincarcare directa pe numar sau o cartela de reincarcare in format electronic sau in format plastic, de orice valoare pentru oricare din operatorii de telefonie mobila din tara.
Veti primi incarcarea direct pe telefon sau in format de chitanta sau format plastic care contine codul pin secret, pe care trebuie sa-l introduceti in telefon, pentru reincarcare.

Da, magazinele partenere un-doi Centru de plati va pun la dispozitie pachete cu numar ale tuturor operatorilor de telefonie mobila din Romania.

Da, este necesar, fiindca reprezinta dovada ca ati efectuat plata. În eventualitatea putin probabila de aparitie a unor neconcordante, chitanta dovedeste ca ati facut plata.

Incasarea se face prin scanarea codului de bare sau cu utilizarea codului dvs.de client sau numar de telefon in cazul furnizorilor de telefonie mobila.
Informatiile din codul de bare, respectiv codul de client/ numarul de telefon sau codul ATM sunt elemente unice care se transmit catre furnizorul de utilitati pentru a se putea aloca plata corect.
Prin urmare, asigurati-va ca prezentati pentru scanare factura corecta sau declarati codul de client/ numarul de telefon corect.
Codul de client sau numarul de telefon vor aparea tiparite si pe chitanta pe care o primiti ca dovada a platii.
(Model chitanta plati facturi ptr diferiti furnizori)
Chitanta

Se poate plati contravaloarea rovinietei, in numerar, in magazinele un-doi Centru de plati.

Pentru a putea afla corectitudinea informatiilor trebuie sa verificati urmatoarele: data emiterii instiintarii si valoarea restanta.

In cazul in care data emiterii instiintarii scrise este anterior platii efectuate prin sistemul "un-doi Centru de plati" este nevoie de o zi pana cand plata dumneavoastra va fi inregistrata in sistemul contabil al furnizorului de utilitati sau servicii, instiintarea fiind trimisa anterior platii dvs.

In cazul in care data emiterii instiintarii este cu mult dupa data platii efectuate de dvs. prin sistemul "un-doi Centru de plati" rugam verificati soldul restant, este posibil ca acesta sa reprezinte alte facturi emise si neachitate de dvs. neachitate de dvs, doar facturile achitate pot anula intreruperea furnizarii utilitatilor sau serviciilor. Va recomandam sa pastrati intotdeauna chitantele care dovedesc plata pentru eventualele confruntari de sold cu furnizorul dvs. de utilitati sau servicii.

In momentul de fata, plata facturilor prin sistemul un-doi Centru de plati se efectueaza exclusiv în numerar.

Un-doi Centru de plati inlesneste plata facturilor de utilitati si servicii prin plata in numerar, in unul din magazinele partenere. Informatiile legate de posibilitatea platii online, vi le poate oferi furnizorul de utilitati sau servicii pentru care doriti sa achitati factura.

Da, un-doi Centru de plati ofera servicii sigure si autorizate, având încheiate contracte cu fiecare furnizor în parte. Un-doi Centru de plati este mentionat în calitate de canal de colectare autorizat pe toate facturile si site-urile web ale partenerilor sai. Totodata, toate chitantele emise la efectuarea platilor afiseaza sigla respectivului operator/ furnizor.

Chitanta pe care o primiti la efectuarea oricarei tranzactii reprezinta dovada platii si garanteaza faptul ca furnizorul de servicii va primi cel tarziu a doua zi dimineata suma achitata de dumneavoastra. Data care apare mentionata pe chitanta atunci când realizati o tranzactie prin sistemul un-doi Centru de plati este recunoscuta de furnizor ca fiind data efectuarii platii.

Nu gasesti raspuns la intrebarea ta?

Completeaza formularul de mai jos pentru a contribui la lista intrebarilor utile consumatorilor!

Nume

Adresa de email

Intrebarea ta

captcha ->