Intrebari Program de Fidelizare

Intrebari frecvente Program de Fidelizare

Daca esti deja partener un-doi Centru de plati, si indeplinesti conditiile de validare prezente in regulament, esti inscris automat in Programul de fidelizare destinat exclusiv partenerilor. Daca nu esti inca partener un-doi Centru de plati, trimite-ne o solicitare de colaborare si te vom contacta noi.

Esti inscris automat in Programul de Fidelizare daca indeplinesti urmatoarele conditii de validare: esti partener MD, primesti exclusiv prin e-mail situatiile de plata, ai predate catre MD instrumente bancare de garantare, nu ai debite restante fata de MD, efectuezi cu succes tranzactii, respecti termenele de plata convenite cu MD.

Prin Programul de fidelizare vei beneficia lunar de puncte in urma tranzactiilor pe care le efectuezi. Iti cresti numarul punctelor castigate atat prin activarea mai multor servicii din portofoliul un-doi Centru de plati, cat si in urma cresterii numarului de tranzactii. Utilizeaza punctele obtinute pe www.chicville.ro si alege cadoul care ti se potriveste din cele peste 3000 de articole diferite!

Prin activarea mai multor servicii din portofoliul un-doi Centru de plati, iti fidelizezi clientii, altii noi iti vor calca pragul, iti maresti considerabil comisionul obtinut in urma tranzactiilor efectuate si beneficiezi lunar de puncte in urma acestor tranzactii, puncte pe care le poti oricand valorifica in produse pe www.chicville.ro.

Situatia punctelor tale este afisata pe facturile de Incarcare Electronica si pe rapoartele de reconciliere de Plati Facturi. Prin e-mail primesti periodic informatii detaliate despre evolutia punctelor.

Intra pe www.chicville.ro, autentifica-te cu userul pe care l-ai primit pe mail la crearea contului si iti transformi punctele in produse.

Valoarea a 1000 (una mie) puncte de fidelizare este echivalenta cu 20 ron TVA inclus.

Informatiile afisate sunt: punctele Disponibile, in Asteptare, Utilizate, Pierdute, Expirate, valoarea in lei a punctelor Disponibile, a soldului restant si valoarea finala disponibila in lei.

Punctele au o valabilitate de 24 de luni de la data obtinerii lor, dupa aceasta perioada ele trec in contul punctelor Expirate.

Punctele in Asteptare sunt punctele primite la inceputul lunii in curs pentru tranzactiile efectuate in luna anterioara. Punctele in Asteptare trec in categoria punctelor Disponibile la inceputul urmatoarei luni, pentru tranzactiile achitate in termen. Punctele aferente tranzactiilor neachitate in termen se pierd, trecand in contul punctelor Pierdute.

La inceputul fiecarei luni primesti pe mail-ul "Detaliere Puncte Fidelizare Castigi un-doi la data de...", detalierea cu numarul de puncte acumulate de tine pana in acel moment. In atasamentul acestui mail ai detaliat situatia tranzactiilor si a platilor pentru ultima luna inchisa. Aici poti identifica usor care sunt tranzactiile pierdute din motiv de neplata, care nu s-au contorizat la calculul de acumulare al punctelor.

Punctele Cadou sunt in cuantum de 500 si se acorda individual pentru activarea fiecaruia din serviciile de Inacrcare Electronica, Plati Facturi, Western Union si Cartele cu numar SIM.

Punctele Cadou se acorda pentru fiecare din serviciile activate, dupa efectuarea a 3 luni consecutive de plati integrale pentru toate tranzactiile efectuate in lunile respective, in termen de 6 luni de la activarea serviciilor.

Lunar, in cadrul e-mail-ului "Detaliere Puncte Fidelizare Castigi un-doi la data de...", primesc situatia puncelor cadou, unde pot identifica usor care imi sunt serviciile active, pentru care din servicii am primit puncte si daca punctele cadou sunt Acordate, in Asteptare sau Pierdute.

Punctele Cadou se pot valorifica oricand, impreuna cu restul punctelor disponibile, dupa ce acestea apar in contul punctelor Disponibile.

Da, daca debitul restant este mai mic decat valoarea in ron disponibila in contul tau ChicVille.

Parola se seteaza de catre utilizator la prima logare in contul Chic Ville. Daca ulterior doresti modificarea parolei poti sa urmezi pasii de schimabare a parolei direct de pe contul tau Chic Ville astfel: Contul meu >> Informatii cont >> Schimba parola >> se introduce parola veche >> se seteaza parola noua.

Nu gasesti raspuns la intrebarea ta?

Completeaza formularul de mai jos pentru a contribui la lista intrebarilor utile consumatorilor!

Nume

Adresa de email

Intrebarea ta

captcha ->