• General
  • Aplicația Click
  • Program de fidelizare

Cum să devii partener?

down-arrow
Cod CAEN

Ce cod CAEN trebuie să dețină societatea pentru a putea oferi clienților serviciile “un-doi centru de plăți”?

Vanzare Servicii incarcare electronica:
6190 – Alte activitati de telecomunicatii

Vanzare cartele preplatite cu numar:
4778 – Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate
4742 – Comert cu amanuntul al echipamentului pentru telecomunicatii in magazine specializate

Servicii Incasari Plati Facturi
8291 – Activitati ale agentiilor de colectare si a birourilor (oficiilor) de raportare a creditului

Serviciul de roviniete
4618 – Intermedieri in comertul specializat in vanzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.

Serviciul de transfer de bani Western Union
6619 – Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii

down-arrow
Condiții pentru a deveni partener

Pentru a deveni partener puteți fi acționar la o societate înscrisă la registrul comerțului în una din variantele următoare: Societate pe acțiuni (S.A.), Societate comercială (S.C.), Societate în comandita pe acțiuni (S.C.A.), Societate cu răspundere limitată (S.R.L.), Societate cooperativă meșteșugărească (S.C.M.), Societate în nume colectiv (S.N.C.), Persoană fizică autorizată (P.F.A.), Întreprindere individuală (I.I.), Întreprindere Familială (I.F.), Asociație Familială (A.F.) și/sau la Ministerul de Finanțe: Instituție financiară nebancară (I.F.N.), Casă de ajutor reciproc (C.A.R.).

În urma completării și trimiterii formularului de Contact de pe site veți fi apelat telefonic în maxim 24 de ore în zilele lucrătoare pentru stabilirea unei întâlniri și fixarea detaliilor colaborării, urmând să se semneze un contract de colaborare.

down-arrow
Instituții publice

Poate o instituție publică să devină centru de plăți? 

Da, odată cu semnarea contractului de furnizare de produse și servicii, o instituție publică poate să devină partener un-doi Centru de plăți, având în felul acesta posibilitatea să pună la dispoziția utilizatorilor toate serviciile: încasarea facturilor, încărcare electronică, roviniete, etc.

down-arrow
Detalii contract

După semnarea exemplarelor de către Partener, contractele sunt trimise Departamentului Juridic Mobile Distribution în vederea verificarii corectitudinii și conformității datelor completate și a alocării unui număr de înregistrare acestora.

Exemplarul dvs se va trimite de către Departamentul Juridic prin serviciul poștal sau prin reprezentantul firmei în maxim 60 de zile de la semnare.

Nu aveți nicio penalitate de plătit dacă reziliati contractul cu noi dacă facturile scadente sunt plătite la zi și aparatul POS este restituit. Instrumentele bancare oferite drept garanție vor fi returnate în condițiile în care aceste condiții sunt îndeplinite. Nu aveți nicio perioadă contractuală minimă impusă. Spre deosebire de alte societăți NOI NU percepem nici penalități de reziliere și nici despăgubiri aferente perioadei minime contractuale. În parteneriatul cu noi aveți posibilitatea de reziliere ''la zi'' fără să fiți obligați la plata de despăgubiri, conform articolului aferent din contractul de furnizare produse și servicii.

Încasări & vânzări

down-arrow
Bon fiscal

Pentru serviciile de încasare sume și a contravalorii rovinietei, pe lângă chitanța eliberată de POS (Terminal) comerciantul este obligat să-i elibereze clientului și un bon fiscal dat de casa de marcat a unității? 

De POS Pe lângă chitanța eliberată de POS (Terminal) NU se eliberează și Bon fiscal clienților.

Legislația spune ca Bonul fiscal se eliberează pentru: “produsele livrate și serviciile prestate către populație.” Încasarea de facturi și încasarea contravalorii rovinietei nu reprezintă astfel de activități. Clienții finali în magazinul d-voastră plătesc un serviciu care i-a fost deja prestat de către furnizorii de utilități sau servicii!

down-arrow
Depunere bani

Cum pot depune banii la bancă fără comision? 

Depunem zilnic eforturi pentru identificarea celor mai eficiente și fluide relaționării cu băncile comerciale ptr că dumneavoastră și clienții dumneavoastră să beneficieze de cele mai bune servicii posibile. Am pus la dispoziția partenerilor cele mai multe variante de plată necomisionate dintre toți distribuitorii de încărcare electronică și servicii de plăți facturi cum ar fi: 

  1. Debit direct 
  2. Depunere la roboțeii/automatele de plata ale băncilor: BCR, BRD, Unicredit Bank, BT și Raiffeisen Bank. 
  3. OIferte speciale cu costuri minime pentru deschidere și administrare de cont din partea băncilor și comision zero la plățile efectuate cu OP

 

Pot plăti numerar o sumă mai mare pentru o factură emisă pe o persoană juridică?

Conform legii nr. 70/2015 privind operațiunile de încasări și plăți în numerar, valoarea maximă pe care o puteți plăti în numerar pentru o factură emisă pe o persoană juridică (firmă) este de 5.000 de RON, suma care depășește acest plafon poate să fie achitată doar prin instrumente de plată fără numerar.

down-arrow
Achitare facturi

Ce informații trebuie să trec pe instrumentele de plata astfel încât informațiile să fie procesate rapid în sistemul dumneavoastră? 

Pentru a achita facturile de încărcare electronică și SIM vă punem la dispoziție următoarele conturi: Conturi pentru plăți prepay. Pentru a achita sumele aferente serviciului de încasare facturi vă punem la dispoziție următoarele conturi: Conturi pentru încasări facturi. Este obligatoriu ca pe instrumentul de plată să menționați codul dumneavoastră de client și numele societății pe care o reprezentați pentru ca informațiile să poată să fie operate în mod eficient în sistemele noastre și limita dumneavoastră de credit să fie suplimentată într-un interval scurt de timp.

 

Se evidențiază încasările și plățile la un PFA? 

În cazul PFA, pentru evidențierea în contabilitatea în partida simplă a operațiunilor efectuate, se utilizează Registrul Jurnal de Încasări și Plăți. Încasările efectuate de dumneavoastră din serviciul de plăți facturi se vor închide cu plățile reprezentând viramentele sau depunerile în contul MD a sumelor echivalente. 

IMPORTANT! Încasările de facturi prin “un-doi Centru de plăți” nu sunt considerate venituri, prin urmare nu influențează nivelul acestora

down-arrow
Bilet la ordin

Avantajul emiterii unui bilet de ordin

După procesul de validare a parteneriatului și evaluării bonității, Partenerul poate opta pentru emiterea unui bilet la ordin avalizat în favoarea MD, beneficiind de următoarele facilități:

  1. Primirea în custodie a Echipamentelor în mod gratuit;
  2. Obținerea unei limite de credit care permite oferirea serviciilor de încărcare electronică și încasări de facturi consumatorilor fără să fie nevoie de investirea banilor în avans;
  3. Semnalizarea magazinului cu materiale de mercantizare specifice pentru popularizarea serviciului în randul consumatorilor;
  4. Biletul la ordin se va preda în baza contractului semnat între părți și în baza unui proces-verbal.
down-arrow
Cum se realizează vânzarea & încasarea?

După semnarea contractului, compania noastră va înregistra societatea dumneavoastră în sistemul informatic un-doi Centru de plăți.

Se configurează un echipament (POS sau Terminal dotat cu un Scanner de Cod de Bare) cu un Cod de Identificare unic în relaționare (Cod de Client) prin intermediul căruia veți putea derula activitatea de vânzare - încasare ptr o multitudine de produse și servicii aducând un venit adițional companiei dvs.

down-arrow
Cum se gestionează banii? Unde se păstrează?

Banii se pot păstra în același sertar cu încasările generale a magazinului, iar în momentul în care se face inventarul numerarului, banii din încasări facturi se justifică cu raportul X sau raportul Total care se scoate de pe terminal și care arată încasările până la acea ora (echivalentul raportului X de pe casele de marcat).

down-arrow
Vânzarea Paysafecard

Vânzarea produsului Paysafecard intră în categoria operațiunilor cu moneda electronică, nu intră în categoria prestarilor de servicii în sensul art. 271 din legea 227/2015, deci acest produs nu se facturează. Pentru vânzarea acestui produs nu veți emite bon pe casa de marcat, nici un-doi Centru de plăți nu va emite factura.

Operațiunile cu moneda electronică se vor efectua prin intermediul terminalelor un-doi Centru de plăți, la finalul fiecărei zile veți putea genera raportul Z de pe terminal care este similar raportului Z de pe casa de marcat, în baza căruia veți face plățile către un-doi Centru de plăți. De asemenea un-doi Centru de plăți va emite și vă va transmite periodic rapoarte ce cuprind totalul tranzacțiilor Paysafecard tranzacționate.

down-arrow
Materiale Marketing & Promovare

Cele mai vizibile și atrăgătoare materiale de semnalizare vă sunt puse la dispoziție în mod GRATUIT, prin grija unei întregi echipe de Marketing. Prezența lor pe magazin își va face imediat efectul semnalizând serviciul imediat după instalarea POS. În funcție de tipul magazinului și de spațiul de expunere, ne adaptăm cu cele mai potrivite materiale pentru a vă oferi cea mai bună vizibilitate și pentru a atinge cel mai bun rezultat în identificarea ușoară a magazinului de către clienți, făcându-l și mai atractiv.

down-arrow
Comision încasare facturi

Pentru fiecare factură încasată prin intermediul POS-ului "un-doi Centru de plăți" veți beneficia de un comision, valoarea acestuia se stabilește în momentul semnării contractului de colaborare și depinde de mai mulți factori cum ar fi: performanța încasărilor și respectarea obligațiilor contractuale.

down-arrow
Facturi

Pot primi facturile și pe e-mail? 

Sigur că da, este cel mai eficient, rapid, totodată și un mod legal de a beneficia de decontarea serviciilor noastre eliminând blocajele de orice fel.

Nu depindeți de transport, agentul postal și de condițiile meteo. sau  de prezența reprezentantului de vânzări.

Posibilitatea trimiterii și utilizării prin mijloace electronice a facturilor este reglementată și acceptată inclusiv în Codul Fiscal.

 

Cum procedez când un consumator îmi cere factura pentru o rovinietă?

Factura se obține automat online urmând pașii următori:

  1. Accesați acest link
  2. Completați câmpurile corespunzătoare
  3. Veți primi în maxim 5 minute factura pe adresa de e-mail transmisă. În situația în care vă aflați în imposibilitatea de a accesa link-ul de la Pasul 1, consumatorul care va solicita factura are posibilitatea de a urma personal acești pași și va primi factura prin email.
down-arrow
Facturi la Roviniete

Cum procedez când un consumator îmi cere factura pentru o rovinietă?

Factura se obține automat online urmând pașii următori: 

  1. Accesați https://www.roviniete.ro/ro/descarca/i/
  2. Completați câmpurile corespunzătoare 
  3. Veți primi în maxim 5 minute factura pe adresa de e-mail transmisă. În situația în care vă aflați în imposibilitatea de a accesa link-ul de la Pasul 1, consumatorul care va solicita factura are posibilitatea de a urma personal acești pași și va primi factura prin email.
down-arrow
Statistici

De unde știu cât am vândut zilnic? 

Statisticile vânzărilor se vor putea accesa în aplicația Click by un-doi Centru de plăți. 

Acestea se vor putea accesa din bara de navigare a aplicației de la baza ecranului la secțiunea “Istoric”.

Aici puteți primi informații despre vânzările individuale pentru fiecare serviciu vândut în parte.

Meniurile sunt simple și intuitive, veți avea acces nelimitat și neîngrădit la informațiile Limitelor de Credit precum și a valorilor consumate pe produse și servicii.

Contabilitate

down-arrow
Cum se înregistrează încasările de facturi?

Monografie contabilă încasare facturi utilități de la clienți

Varianta 1)

Dacă plata se face prin depunere directă în contul Mobile Distribution:

Încasare factură utilități de la clienți:

5311 = 462.utilități MD

casa în lei creditori diverși

 

Depunerea încasării în bancă direct în contul Mobile Distribution:

462.utilități MD = 5311

creditori diverși casa în lei

 

Varianta 2)

Dacă plata se face din contul dvs. bancar:

Încasare factură utilități de la clienți:

5311 = 462.utilități MD

casa în lei creditori diverși

 

Depunerea banilor în banca în contul dvs:

581 = 5311

viramente interne casa în lei

 

5121 = 581

conturi la banci in lei viramente interne

 

Plata către Mobile Distribution:

462.utilitati MD = 5121

creditori diverși conturi la bănci în lei

down-arrow
Cum influențează încasările cifra de afaceri a firmei? 

Încasările de facturi prin “un-doi Centru de plăți” nu influențează cifra de afaceri.

Așa cum este detaliat în monografia contabilă descrisă mai sus, nu sunt implicate conturi de venituri!

down-arrow
Cum se înregistrează comisionul aferent tranzacțiilor?

Înregistrarea facturii de comision emisă de Mobile Distribution:

4111.MD = 704 valoare fără tva (operațiune scutită cf.art.292 alin.2 lit a pct.3 din legea 227/2015)

Clienți Venituri din servicii

 

Încasarea facturii prin banca:

5121 = 4111. MD

conturi la bănci în lei clienți

 

Încasarea facturii prin casă:

5311 = 4111. MD

Casaîin lei clienți

 

down-arrow
Cum se înregistrează în contabilitate facturile aferente serviciului încărcarea electronică?

Emitere bon fiscal și încasare de la client:

5311 = %

casa în lei 704 venituri din servicii prestate 4427 tva colectată

 

Depunerea încasării în banca:

581 = 5311

viramente interne casa în lei

 

Intrarea banilor în contul bancar în urma depunerii:

5121 = 581

conturi la bănci în lei viramente interne

 

Înregistrarea facturii de încărcare electronică emisă de Mobile Distribution:

% = 401.MD

628.ie furnizori alte cheltuieli cu serviciile executate de terți 4426 tva deductibilă

 

Plata către Mobile Distribution:

401.MD = 5121

furnizori conturi la bănci în lei

down-arrow
De ce Factura de comision nu este purtătoare de TVA?

Din punct de vedere al regimului TVA, în legea 227/2015, art.292, (2) a) pct.3 se specifică: “sunt scutite de TVA tranzacții, inclusiv negocierea privind conturile de depozit sau conturile curente, plăți, viramente, creante, cecuri și alte instrumente negociabile, exceptând recuperarea creantelor”.

Comisionul facturat de MD către parteneri, reprezintă contravaloarea unor operațiuni de natură financiar-bancară, respectiv a unor servicii legate de plăți, remunerarea nu conține tva conform articolului de mai sus.

down-arrow
Cum îmi înregistrez tranzacțiile Western Union?
  1. Plata în numerar către destinatar: 462.utilități MD = 5311 casa în lei creditori diverși 
  2. Încasarea tranzactiei de primire WU de la MD 5121 = 462.utilitati MD cazul a) și b) conturi la bănci în lei creditori diverși a) pct 2. se întâmplă în cazul în care Partenerul nu datorează către MD sume din tranzacții de plăți facturi sau sume din tranzacții de trimitere WU sau b) în cazul în care Partenerul datorează către MD sume din tranzacții de plăți facturi sau sume din tranzacții de trimitere WU, iar plata în numerar pentru tranzacțiile de primire WU este mai mare decât totalul acestor sume, MD va achita Partenerului doar diferența. c) În cazul în care Partenerul datorează către MD sume din tranzacții de plăti facturi sau sume din tranzacții de trimitere WU, iar plata în numerar pentru tranzacțiile de primire WU este mai mică decât totalul acestor sume, Partenerul va achita către MD doar diferența. (A se vedea termenele de plată din ctr de sub-agent) 
  3. Plata către MD 462.utilități MD = 5121 cazul c) creditori diverși conturi la bănci în lei 
  4. Emiterea facturii de comision către MD 4111.MD = 704 valoare fără tva (operațiune scutită cf.art.292 alin.2 lit a pct.3 din codul fiscal) clienți venituri din servicii prestate 
  5. Încasarea facturii 5121 = 4111.MD conturi la banci in lei clienți
down-arrow
Se poate anula o încasare?

Da, se poate anula dacă se îndeplinesc următoarele două condiții:

- Chitanțele (original și martor) să fie în posesia comerciantului, și nu a consumatorului;

- Administratorul societății să apeleze (de preferat în ziua în care s-a efectuat încasarea de factură) la nr de tel: 0374-212121 pentru a confirma datele tranzacției ce se dorește a fi anulată.

down-arrow
Pentru serviciile de încasare sume și a contravalorii rovinietei, pe lângă chitanța eliberată de POS (Terminal) comerciantul este obligat să-i elibereze clientului și un bon fiscal dat de casa de marcat a unității?

De POS Pe lângă chitanța eliberată de POS (Terminal) NU se eliberează și Bon fiscal clienților.

Legislația spune ca Bonul fiscal se eliberează pentru: “produsele livrate și serviciile prestate către populație.” Încasarea de facturi și încasarea contravalorii rovinietei nu reprezintă astfel de activități. Clienții finali în magazinul d-voastră plătesc un serviciu care i-a fost deja prestat de către furnizorii de utilități sau servicii!

Achitare facturi

down-arrow
Ce informații trebuie să trec pe instrumentele de plata astfel încât informațiile să fie procesate rapid în sistemul dumneavoastră?

Pentru a achita facturile de încărcare electronică și SIM vă punem la dispoziție următoarele conturi: Conturi pentru plăți prepay. Pentru a achita sumele aferente serviciului de încasare facturi vă punem la dispoziție următoarele conturi: Conturi pentru încasări facturi. Este obligatoriu ca pe instrumentul de plată să menționați codul dumneavoastră de client și numele societății pe care o reprezentați pentru ca informațiile să poată să fie operate în mod eficient în sistemele noastre și limita dumneavoastră de credit să fie suplimentată într-un interval scurt de timp.

down-arrow
Se evidențiază încasările și plățile la un PFA?

În cazul PFA, pentru evidențierea în contabilitatea în partida simplă a operațiunilor efectuate, se utilizează Registrul Jurnal de Încasări și Plăți. Încasările efectuate de dumneavoastră din serviciul de plăți facturi se vor închide cu plățile reprezentând viramentele sau depunerile în contul MD a sumelor echivalente. 

IMPORTANT! Încasările de facturi prin “un-doi Centru de plăți” nu sunt considerate venituri, prin urmare nu influențează nivelul acestora

Aparatură - POS

down-arrow
Beneficii POS

Existența unui POS un-doi Centru de plăți în magazinul dumneavoastră vă oferă posibilitatea de a pune la dispoziția clienților un serviciu de calitate, ceea ce contribuie la diferențierea față de concurență a magazinului dumneavoastră.

În felul acesta veți atrage mai mulți clienți în magazin, cei care obișnuiau să-și facă cumpărăturile la concurență vor veni în magazinul dumneavoastră, iar pe cei existenți îi veți putea fideliza mai ușor.

Veți observa că odată cu implementarea acestui serviciu vor crește vânzările și pentru celelalte produse, astfel încât profitabilitatea va fi deasupra celor din jur.

down-arrow
Cum arată un POS terminal?

Cel mai mic POS din cele existente pe piață ptr serviciul Prepay și Plăti Facturi vă este pus la dispoziție, fiind foarte rapid și eficient.

Considerăm că suprafața ocupată de POS pe tejghea trebuie să fie minimă, să fie la îndemâna în orice moment fără a fi nevoit să-l mutați pe rafturi inferioare pierzând timpul atat de valoros.

down-arrow
Un calculator poate înlocui un POS?

Am venit în întâmpinarea partenerilor noștri (birouri, magazine specializate, rețetele etc) investind într-un sistem de acces rapid la “Serviciul un-doi Centru de plăți” permitând vânzarea produselor și serviciilor printr-un calculator (desktop / laptop / tabletă) conectat la internet.

Codul de client / parola în vederea accesarii sistemului vă este înmânat odată cu semnarea contractului.

În cazul serviciilor de plăți facturi calculatorului îi este atașat un cititor de cod de bare iar chitanțele se tipăresc prin intermediul imprimantei calculatorului.

De asemenea, am dezvoltat aplicația Click by un-doi dedicată special partenerilor noștri. În această aplicație puteți primi informații directe despre statusul vânzărilor, soldul scadent, creditul total, creditul disponibil. 

down-arrow
Primire POS

Datorită celei mai mari echipe de vânzări, investițiilor și strategiei noastre de a avea o acoperire națională, putem veni în întâmpinarea nevoilor dvs. atât în zonele urbane cât și în cele rurale în aprox. 7-14 zile.

down-arrow
Cost POS

Numărul mare de POS-uri folosite deja de Parteneri si importate de noi in mod direct, Service-ul propriu și dedicat, ne permite instalarea GRATUITĂ a POS-urilor “un-doi Centru de plăți” în magazinul dumneavoastră.

Pentru a ușura vânzarea rapidă după instalare se realizează o ședință GRATUITĂ de instruire pentru personalul magazinului.

down-arrow
Utilizare POS

Cel mai facil și intuitiv Soft / Echipament vă stă la dispoziție în vederea unei utilizări chiar și Non-Stop, echipamentul fiind similar cu cel utilizat la plățile cu cardul. Verificarea încasărilor zilnice a soldului și limitelor de credit poate fi realizat prin intermediul unei interfețe WEB cu cod de acces putând ști în orice moment stadiul dpdv financiar în relația noastră.

Acordăm o instruire de specialitate în momentul amplasării POS.

Oferim suport telefonic prin reprezentantul de vânzări alocat dvs și prin echipa dedicată Helpline la nr de telefon: 0372-212121 între Orele 8:00-18:00 de Luni Vineri, iar Sâmbătă între 9:00-15:00 sau prin email: suport@un-doi.ro

down-arrow
Limita de credit

Ce înseamnă limita de credit?

“Limita de Credit Totală Tip Utilități/Prepay” = este valoarea atribuită firmei dvs. în baza garanțiilor depuse și/sau prezentate în relația cu compania noastră. Această valoare reprezintă suma încasărilor / vânzărilor pe care le puteți efectua fără a face plăți către noi nedepășind termenul maxim de transfer sau depunere prin bancă. Această valoare poate să scadă sau să crească în timp în baza unei analize de risc, bonitate, nevoi, garanții.

“Limita de Credit Disponibilă Tip Utilități/Prepay” = limita care arată disponibilul valorii în timp real pentru serviciul de plăți facturi / încasări utilități sau Prepay. Această valoare reprezintă diferența dintre Încasările dvs. și Plățile efectuate prin transfer bancar în contul Mobile Distribution și o puteți vizualiza accesând rapid meniul aparatului.

 

S-a atins limita de credit, ce fac? 

Atingerea limitei de credit este primul semnal pozitiv al creșterii încasărilor / vânzărilor dvs., aceasta se poate debloca prin următoarele metode: 

transfer bancar în unul din conturile afișate : Conturi pentru plăți prepay respectiv Conturi pentru încasări facturi

În cazul în care este necesară mărirea acestei Limite, oferim o varietate de soluții de optimizare / reorganizare / soluții financiare inclusiv de garantare în diferite trepte de valori ptr care vă rugăm să vă adresați în scris prin email la: suport@un-doi.ro , urmând să primiți răspuns la solicitarea dumneavoastră în maxim 24 de ore.

down-arrow
POS-ul poate fi și Mobil?

Un-doi Centru de plăți poate pune la dispoziția partenerilor săi un POS cu acumulator prin intermediul căruia se pot încasa facturile chiar acasă la consumatori, fără ca POS-ul să trebuiască să fie conectat la o sursă de energie.

Personale

down-arrow
Schimbare adresa

În cazul modificării adresei punctului de lucru sau pentru activarea unui nou punct de lucru vă rugăm să transmiteți un email la următoarea adresă: suport@un-doi.ro precizând codul de client alocat și noua adresă a punctului de lucru

down-arrow
Schimbare email

În cazul schimbării adresei de mail utilizată pentru corespondență vă rugăm să transmiteți un email la următoarea adresa: suport@un-doi.ro precizând codul de client alocat și noua adresă de corespondență.

Despre aplicație

down-arrow
Scopul aplicației

Ce este aplicația Click by un-doi?

Aplicația Click by un-doi este o metodă rapidă, convenabilă, sigură și gratuită prin intermediul căreia partenerii au acces de pe telefonul mobil la informații actualizate din oră în oră referitoare la facturi, solduri, plăți efectuate, etc. Din aceeași aplicație se pot efectua și tranzacții atâta timp cât sunt îndeplinite condițiile de tranzacționare.

down-arrow
Beneficiile aplicației

Principalul beneficiu este accesul simplu, ușor și transparent la informațiile dvs ca partener de oriunde și oricând direct de pe telefonul mobil. De asemenea, prin faptul că puteți efectua tranzacții direct de pe telefonul mobil, eliminați nevoia unui POS suplimentar în magazin. Dacă dețineți mai multe puncte de vânzare un-doi Centru de plăți, veți putea accesa din aplicație datele pentru toate, simplu și rapid.

down-arrow
Cine poate utiliza aplicația?

Aplicația se adresează exclusiv partenerilor (persoane juridice) un-doi Centru de plăți.

down-arrow
Costul aplicației

Atât descărcarea aplicației cât și utilizarea ei sunt și vor rămâne gratuite.

Descărcare

down-arrow
Descărcare aplicație Click

Aplicația Click by un-doi Centru de plăți poate fi descărcată gratuit din Magazinul Google Play de pe dispozitivele Android și din AppStore de pe dispozitivele Apple. 

Link de download Google Play

Link download App Store 

down-arrow
Mai multe dispozitive

Aplicația poate fi instalată pe mai multe telefoane și se accesează în baza userului și a parolei deținută de administratorul societății.

User & Parola

down-arrow
Cum intru în aplicație?

Puteți primi userul și parola aplicației dacă sunteți partener un-doi: va trebui să aveți codul de client & o adresă de e-mail. 

Puteți primi userul și parola prin: 

  • Trimiterea unui mesaj prin site-ul nostru (selectați secțiunea “Partener”) https://www.un-doi.ro/contact/
  • Scriind un email la adresa: suport@un-doi.ro cu solicitarea dumneavoastra de a primi userul & parola la aplicația Click by un-doi
  • Apelând telefonic serviciul suport 0374-21.21.21 în orele de program L-V de la 8:00 la 18:00 și Sâmbătă de la 9:00 la 15:00

 

Mi-am uitat parola 

Dacă nu îți amintești  parola, resetarea ei se poate face prin una din cele două metode:

  • Fie apelându-ne telefonic la 0374-212121 de luni până vineri între orele 08:00-18:00 și sâmbătă între orele 09:00-15:00;
  • Fie direct din aplicație urmând pașii din “Am uitat parola”
down-arrow
Mi-am uitat parola

Dacă nu îți amintești  parola, resetarea ei se poate face prin una din cele două metode:

  • Fie apelându-ne telefonic la 0374-212121 de luni până vineri între orele 08:00-18:00 și sâmbătă între orele 09:00-15:00;
  • Fie direct din aplicație urmând pașii din “Am uitat parola”

Înscriere program

down-arrow
Cum mă înscriu?

Dacă ești deja partener un-doi Centru de plăți, și îndeplinești condițiile de validare prezente în regulament, ești înscris automat în Programul de fidelizare destinat exclusiv partenerilor. Dacă nu ești încă partener un-doi Centru de plăți, trimite-ne o solicitare de colaborare aici și te vom contacta noi.

down-arrow
Condiții de înscriere

Ești înscris automat în Programul de Fidelizare dacă îndeplinești următoarele condiții de validare: este partener Mobile Distribution, primești exclusiv prin e-mail situațiile de plată, ai predate către MD instrumente bancare de garantare, nu ai debite restante față de MD, efectuezi cu succes tranzacții, respecți termenele de plata convenite cu MD.

Detalii

down-arrow
Beneficii program

Prin Programul de fidelizare vei beneficia lunar de puncte în urma tranzacțiilor pe care le efectuezi. Îți crești numărul punctelor câștigate atât prin activarea mai multor servicii din portofoliul un-doi Centru de plăți, cat și în urma creșterii numărului de tranzacții. Utilizeaza punctele obtinute pe www.chicville.ro si alege cadoul care ti se potrivește din cele peste 3000 de articole diferite!

down-arrow
Dezvoltarea afacerii tale

Prin activarea mai multor servicii din portofoliul un-doi Centru de plăți, îți fidelizezi clientii, altii noi iti vor calca pragul, iti maresti considerabil comisionul obtinut in urma tranzactiilor efectuate si beneficiezi lunar de puncte in urma acestor tranzactii, puncte pe care le poti oricand valorifica in produse pe www.chicville.ro.

down-arrow
Acordarea punctelor

Punctele Cadou se acorda pentru fiecare din serviciile activate, dupa efectuarea a 3 luni consecutive de plati integrale pentru toate tranzactiile efectuate in lunile respective, in termen de 6 luni de la activarea serviciilor.

Punctele tale

down-arrow
Situația punctelor

Situația punctelor tale este afișată pe facturile de Încărcare Electronică și pe rapoartele de reconciliere de Plăti Facturi. Prin e-mail primești periodic informații detaliate despre evoluția punctelor.

Lunar, în cadrul e-mailului "Detaliere Puncte Fidelizare Castigi un-doi la data de...", primești situația punctelor cadou, unde poți identifica ușor care sunt serviciile active, pentru care din servicii ai primit puncte și dacă punctele cadou sunt Acordate, în Așteptare sau Pierdute.

down-arrow
Detalii puncte

Cum valorific punctele? Intră pe www.chicville.ro, autentifică-te cu userul pe care l-ai primit pe mail la crearea contului și îți transformi punctele în produse.

 

Când se pot valorifica? Punctele Cadou se pot valorifica oricând, împreuna cu restul punctelor disponibile, după ce acestea apar în contul punctelor Disponibile.

 

Valabilitatea punctelor: Punctele au o valabilitate de 24 de luni de la data obținerii lor, după aceasta perioada ele trec în contul punctelor Expirate.

 

Valoarea punctelor: Valoarea a 1000 (una mie) puncte de fidelizare este echivalentă cu 20 ron TVA inclus.

 

Statusul punctelor: Ce înseamnă puncte în așteptare, disponibile sau pierdute? 

Punctele în Așteptare sunt punctele primite la începutul lunii în curs pentru tranzacțiile efectuate în luna anterioară. Punctele în Așteptare trec în categoria punctelor Disponibile la începutul următoarei luni, pentru tranzacțiile achitate în termen. Punctele aferente tranzacțiilor neachitate în termen se pierd, trecând în contul punctelor Pierdute.

 

Acumularea punctelor

La începutul fiecărei luni primești pe mail "Detaliere Puncte Fidelizare Câștigi un-doi la data de...", detalierea cu numărul de puncte acumulate de tine până în acel moment. În atașamentul acestui mail ai detaliată situația tranzacțiilor și a plăților pentru ultima lună închisă. Aici poți identifica ușor care sunt tranzacțiile pierdute din motiv de neplată, care nu s-au contorizat la calculul de acumulare al punctelor.

 

Care sunt serviciile bonusate? Punctele Cadou sunt în cuantum de 500 și se acordă individual pentru activarea fiecăruia din serviciile de Încărcare Electronică, Plăți Facturi, Western Union și Cartele cu număr SIM.

down-arrow
Debite restante

Dacă am debite restante, pot să-mi valorific punctele?

Da, dacă debitul restant este mai mic decât valoarea în ron disponibilă în contul tău Chic Ville.

Chic Ville

down-arrow
Date Personale

Ce informații sunt afișate în contul meu Chic Ville? 

Informațiile afișate sunt: Punctele Disponibile, în Așteptare, Utilizate, Pierdute, Expirate, valoarea în lei a punctelor Disponibile, a soldului restant și valoarea finală disponibilă în lei.

Citește mai mult despre Chic Ville aici