un doi centru de plati
  • Aplicația un-doi
  • Servicii
    • Plăți facturi
    • Reîncărcare și SIM-uri
    • Asigurări RCA
    • Viniete
    • Asistență rutieră
    • Taxe & impozite
    • Divertisment
    • Transfer bani
    • Monedă electronică
    • Loto
  • Magazine
  • Compania
    • Despre noi
    • Cariere
    • Blog
    • Contact
  • Ajutor
    • Consumatori
    • Parteneri
  • Parteneri
    • Aplicația Click
    • Devino un centru de plăți
    • Program de fidelizare
    • Ajutor parteneri
    • Modalități de plată
  • ro
    • Română
    • English
    • Magyar
  • Parteneri
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi
    • Asigurări
    • Configurare furnizori
    • Divertisment
    • Încărcare electronică
    • Locații de consum
    • Plăți facturi
    • Roviniete
    • Securitate
    • Setări
    • Viniete Ungaria
  • Plată în magazine
    • Comision în magazine
    • Furnizori
    • Plată în magazine
    • Servicii
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Asigurări

Poate fi folosită polița RCA primită pe email doar în format electronic? Cum primesc polița de asigurare? Cum pot face o asigurare RCA?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Configurare furnizori

Cum pot să îmi adaug un nou furnizor pentru care să primesc facturile în aplicație? Cum pot plăti o factură pentru un furnizor care nu se regăsește în "Facturi", "Furnizori", "Adaugă furnizor"? Unde văd lista furnizorilor de utilități pentru care pot să achit facturile? Cât de repede se conectează conturile online ale furnizorilor în un-doi centru de plăți? Cum îmi pot crea un cont online pentru furnizorul meu? De ce se cer detaliile de autentificare pentru conectarea cu furnizorii mei? Cum pot șterge un furnizor? Ce reprezintă lista de furnizori din secțiunea "Facturi-Furnizori"? Cum pot să primesc în aplicație facturile furnizorilor mei?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Divertisment

Cum achiziționez carduri preplatite pentru entertainment și gaming?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Încărcare electronică

De ce nu am primit încă creditul pe cartela reîncărcată? Cum pot să reîncarc un număr de telefon? Cum pot să achizitionez un cod de reîncărcare?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Locații de consum

Cum setez două puncte de consum ale aceluiași furnizor pe aceeași locație? De ce îmi apare mesajul "logheaza-te în cont "? Pot adauga mai multe locații pentru același furnizor? Cum pot muta un punct de consum pe o alta locație? Cum pot să verific dacă am setat corect pe fiecare locație furnizorii corespondenți? De ce să aleg o imagine pentru fiecare locație de consum? Cum pot să editez o locație de consum? Cum pot verifica ce cod de consum am alocat fiecărei locații? Dacă am mai multe conturi online pe același furnizor, pot să le adaug pe toate în aplicație? Dacă dețin mai multe locuințe, cum pot să diferențiez facturile în aplicație?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Plăți facturi

De ce nu imi pot vizualiza factura? Cum știu ce facturi am scadente? Pot achita o alta sumă decât suma afișată prin scanarea facturii mele? Ce tip de card pot folosi pentru plățile un-doi? Cum plătesc doar facturile scadente? În cât timp ajunge o plată în contul furnizorului? Cum pot să vizualizez o factură neplatită a unui furnizor? Pot să trimit chitanța prin e-mail? Cum pot să văd chitanța cu care am achitat o factură prin intermediul aplicației? De ce îmi apare în continuare în aplicație o factură achitată printr-o altă metodă? Cui mă adresez dacă informațiile din factura mea nu sunt corecte? De ce o factură plătită prin un-doi Centru de plăți apare ca fiind scadentă pe site-ul furnizorului? Cum pot achita una sau mai multe facturi scadente? Cum pot să plătesc o factură de utilități?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Roviniete

Cum pot achiziționa o rovinietă cu plata prin card? Cum pot achiziționa o rovinietă cu plata prin SMS?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Securitate

Cum pot crea cont sigur în aplicație? Sunt în siguranță datele mele de plată? Cum pot să utilizez în siguranță aplicația? Care sunt metodele de securitate ale aplicației?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Setări

Cum salvez datele cardului meu în aplicație? Ce fac daca mi-am uitat parola de logare? Cum îmi șterg contul? Cum pot crea cont în aplicație? Cum îmi schimb codul PIN de acces în aplicație? Cum îmi schimb parola? Cum pot seta ce notificări să primesc în aplicație? Cum îmi pot seta amprenta ca și metodă de accesare a aplicației?
  • Consumatori
  • Aplicatia Un-doi

Viniete Ungaria

Am cumpărat o vinietă anuală în iunie, dar sistemul îmi spune că va expira la sfârsitul lunii ianuarie. De ce? De unde știe organismul de control al autostrăzii că am cumpărat vinieta pentru autostradă prin aplicația un-doi Ce este vinieta anuală regională? Care este categoria vehiculului meu? Ce detalii ar trebui să verific înainte de finalizarea tranzacției? Ar trebui că vinieta să fie fixată pe parbriz, la vedere? De când începe perioada de valabilitate a unei viniete pe care am cumpărat-o? Cum voi ști că vinieta achiziționată este valabilă? Cât durează să cumpăr o vinietă prin aplicația un-doi? În ce situație este nevoie să îmi achiziționez o vinietă, atunci când călătoresc în Ungaria?
  • Consumatori
  • Plată în magazine

Comision în magazine

Care este comisionul plătit de consumator la achitarea facturilor prin un-doi?
  • Consumatori
  • Plată în magazine

Furnizori

Ce facturi pot plăti prin serviciul un-doi Centru de plăți?
  • Consumatori
  • Plată în magazine

Plată în magazine

În ce magazine pot să găsesc serviciul un-doi Centru de plăți? În cât timp se va înregistra plata în contul furnizorului de utilități? De unde știu că plata efectuată prin un-doi Centru de plăți este sigură? De unde știu că factura pe care am achitat-o se alocă corect în contul furnizorului? Este necesar sa păstrez chitanța după efectuarea unei plăți? Cum îmi pot plăti facturile în magazinele un-doi Centru de plăți? Am posibilitatea de a plăti o valoare mai mică decat cea inscrisă pe factură?
  • Consumatori
  • Plată în magazine

Servicii

Am posibilitatea de a plăti online facturile de utilități și servicii, prin intermediul un-doi Centru de plăți? Pot să cumpăr roviniete din magazinele partenere un-doi Centru de plati? Pot reîncărca și creditul telefonului mobil în magazinele un-doi Centru de plăți? Pot achiziționa Cartele cu Număr din magazinele un-doi Centru de plăți? Pot plăti factura de Orange sau Vodafone doar cu numărul de telefon? De unde primesc factura pentru o rovinietă achiziționată? Serviciile oferite de un-doi Centru de plăți sunt autorizate? În magazin, pot să efectuez plățile și cu cardul? Ce fac dacă primesc înștiințare de plată de la furnizor pentru o factură plătită?
  • sau

  • iconita e-mail

    Contactează-ne

Servicii

  • Plăți facturi
  • Reîncărcare și SIM-uri
  • Asigurări RCA
  • Viniete
  • Asistență rutieră
  • Taxe & impozite
  • Divertisment
  • Transfer bani
  • Monedă electronică
  • Loto

Compania

  • Despre noi
  • Cariere
  • Blog
  • Contact

Parteneri

  • Aplicația Click
  • Devino un centru de plăți
  • Program de fidelizare
  • Ajutor parteneri
  • Modalități de plată

Ajutor

  • Consumatori
  • Parteneri
  • Campanii

Localizare Magazine

red telephone head + 40 374 212 121
facebook instagram youtube linkedin

Ești consumator?
Descoperă aplicația un-doi Centru de plăți

Ești partener?
Descoperă aplicația Click by un-doi

  • © 2022 un-doi Centru de plăți
  • Termeni si conditii
  • Confidentialitate