• Aplicația Un-doi
  • Plată în magazine

Plăți facturi

down-arrow
Cum pot achita una sau mai multe facturi scadente?

Din ecranul "Plătește" selectezi facturile pe care dorești să le plătești și continui către plată.

down-arrow
Cum pot să plătesc o factură de utilități?

Ai mai multe metode prin care poți să plătești o factură, în funcție de opțiunile fiecărui furnizor de utilități:

  1. Prin scanarea codului de bare al facturii utilizând butonul din meniul "Plătește"
  2. Prin adăugarea furnizorului în aplicație din meniul "Servicii" - "Furnizori"
  3. Prin introducerea codului de client
  4. Cash în magazin, prin generarea unui cod de bare din meniul "Plătește"
down-arrow
De ce îmi apare în continuare în aplicație o factură achitata printr-o altă metodă?

În funcție de sistemul fiecărui furnizor, poate dura până la 3 zile pentru ca plata efectuată prin altă metodă să se reflecte în contul tău online.

down-arrow
Cui mă adresez dacă informațiile din factura mea nu sunt corecte?

Factura este emisă de furnizorul tău de utilități. Prin urmare, orice neconcordanță trebuie adresată direct furnizorului.

down-arrow
De ce o factură plătită prin un-doi Centru de plăți apare ca fiind scadentă pe site-ul furnizorului?

Plățile efectuate prin aplicația un-doi se transmit către furnizorul de servicii sau utilități cel târziu a doua zi după efectuarea plății, conform contractelor încheiate cu aceștia.

Actualizarea contului furnizorului poate să dureze până la 3 zile, acest lucru depinde exclusiv de recurentă cu care operează aceștia plățile în sistemul lor informatic. Indiferent de momentul în care se actualizează informația în contul furnizorului, dată de înregistrare a plății în contul acestuia este aceeași cu data în care ați efectuat plata.

down-arrow
Cum pot să văd istoricul meu de plăti pe un furnizor?

Accesezi meniurile:

1. "Servicii"

2. "Furnizorii mei"

3. Selectezi furnizorul

4. "Vezi istoric"

down-arrow
Cum pot să văd chitanța cu care am achitat o factură prin intermediul aplicației?

Accesezi meniurile:

1. "Plătește"

2."Facturi plătite"

3. Click pe secțiunea ce cuprinde valoarea plății pentru care dorești să vizualizezi chitanță

down-arrow
Pot să trimit chitanța prin e-mail?

Da, după deschiderea chitanței, ai în colțul din dreapta sus opțiunea de a o trimite prin e-mail, Whatsapp etc.

down-arrow
Cum pot să vizualizez o factură a unui furnizor?

Pentru furnizorii cu conturi online pe care i-ai adăugat în aplicație, vizualizezi facturile accesând:

  1. Pagină de Plătește a aplicației un-doi
  2. Accesezi meniul din dreapta facturii care este simbolizat cu 3 puncte (...)
  3. Accesezi "Vezi factură"

Nu pentru toți furnizorii sincronizați se pot vizualiza facturile în aplicație. De asemenea, este posibil să existe intervale de timp în care această funcționalitate este indisponibilă, din cauza faptului că site-ul furnizorului respectiv este în mentenanță, sau este nefuncțional.

down-arrow
În cât timp ajunge o plată în contul furnizorului?

O plata efectuată prin intermediul aplicației este transmisă către furnizor cel târziu a două zi după efectuarea plății. Pentru o serie de furnizori, plățile se transmit online, fiind înregistrată în sistemul informatic a acestora imediat după finalizarea tranzacției.

down-arrow
Cum plătesc doar facturile scadente?
  1. Accesezi ecranul "Plătește" 
  2. Selectezi facturile pe care nu dorești să le plătești 
  3. Totalul de plată din butonul "Plătește" se va actualiza conform selecției făcute
down-arrow
Ce tip de card pot folosi pentru plățile un-doi?

Pentru plățile efectuate în cadrul aplicației se poate utiliza orice card emis de Visa, Mastercard sau Maestro.

down-arrow
Ce reprezintă „coduri de bare generate” ca și metodă de plată în aplicație?

Dacă te afli în situația în care nu folosești cardul pentru plăți, aplicația îți generează un cod de bare pentru toate facturile pe care vrei să le plătești. Cu acest cod te poți duce la orice magazin un-doi Centru de plăți și, prin scanarea unui singur cod, poți achita deodată toate facturile.

down-arrow
Pot achita o altă sumă decât suma afișată prin scanarea facturii mele?

Dacă furnizorul permite acest lucru, se poate. Dacă câmpul care returnează valoarea facturii scanate este editabil, nu îți rămâne altceva de făcut decât să tastezi valoarea pe care vrei să o achiți.

down-arrow
De ce mi s-au reținut banii din cont, dar factură nu apare plătită?

În momentul în care ați părăsit aplicația un-doi Centru de plăti pentru a confirmă plata în aplicația de internet banking a băncii cel mai probabil ați închis aplicația un-doi Centru de plăti. În acest caz, tranzacția nu este finalizată în sistemul nostru.plata nu ajunge la noi , suma este blocată temporar de către banca în contul dumneavoastră. Timpul de deblocare a acestor sume diferă în funcție de banca dar nu ar trebui să fie mai mare de 7 zile. Dacă veți lua legătură cu banca se va putea efectua o deblocare rapidă a sumelor.

down-arrow
Există costuri la plata facturilor prin aplicația un- doi?

Plățile  facturilor  prin aplicația un-doi se vor face mereu fără comision. Prin urmare, nu există costuri la plata facturilor.

down-arrow
Ce fac dacă: „Scanarea nu a returnat niciun rezultat”?

În acest caz, există următoarele opțiuni:

 

  1. Asigura-te că ai captat în întregime codul de bare;
  2. Ai posibilitatea de a introduce manual cifrele din codul de bare;
  3. Adaugă furnizorul în aplicație că să nu mai fii nevoit să scanezi de fiecare dată factură.

Dacă nu ai găsit furnizorul în aplicație, trimite-ne denumirea lui cât mai exactă și ne vom ocupă de adăugarea lu

down-arrow
Nu reușesc să fac plata la DIGI (RCS/RDS), cum se procedează?

Asigura-te că ți-ai dat acordul pe pagină DIGI pentru preluarea datelor prin aplicația un-doi Centru de plăti. După introducerea codului de client ești direcționat pe site-ul Digi direct din aplicație unde trebuie să bifezi acordul de plata prin un-doi Centru de plăti.

down-arrow
De ce nu îmi apare în aplicație o factură pe care o am de plătit?

 În cazul furnizorilor on-line verifică dacă ai adăugat furnizorul cu userul și parolă create în contul  lui.

Cel târziu a două zi  după actualizarea în contul furnizoului, informațiile de plata sunt disponibile și în aplicație.  

În cazul furnizorilor off-line, sincronizarea automată a facturilor nu este disponibilă. Pentru acești furnizori, poți face o plata scanând o factură.

down-arrow
De ce pe chitanță primită după efectuarea plății prin scanarea unui cod de bare, este tipărit un alt cod de client față de cel de pe factură furnizorului?

În cadrul  procesul ui de scanare, aplicația preia în mod automat informațiile din codul de bare  al facturii scanate.

 Fiecare cod de client de pe factură are o codificare în codul de bare al facturii, informație care este tipărită pe chitanță.  Aceste informații le transmitem zilnic către furnizorul care  a emis factură, astfel încât acesta să poată alocă plata.

down-arrow
Ce fac dacă am achitat din greșeală o altă factură?

În maxim 2 zile lucrătoare trimite-ne prin chatul aplicației ID-ul plății pe care îl regăsești pe confirmarea de plata primită pe e-mail. În maxim 30 de zile vom restitui contravaloarea tranzacției în contul d-voastră după confirmarea de anulare  din partea furnizorului. 

down-arrow
Cum caut furnizorul care mă interesează?

Selectează: “Servicii-Furnizori-Toți furnizorii-Caută un furnizor”.

Locații de consum

down-arrow
Dacă dețin mai multe locuințe, cum pot să diferențiez facturile în aplicație?

Fiecare locuință poate să fie alocată unei locații de consum, căreia îi corespunde o iconiță distinctă, astfel încât să ai posibilitatea să o identifici ușor.

Ai această posibilitate accesând

  1. "Servicii"
  2. "Furnizori" 
  3. Selectezi furnizorul din categorie 
  4. Selectezi o locație de consum diferită de cele setate deja pentru furnizorul selectat.
down-arrow
Dacă am mai multe conturi online pe același furnizor, pot să le adaug pe toate în aplicație?

Da, ai această posibilitate: 

  1. "Servicii" 
  2. "Furnizori" 
  3. Selectezi furnizorul din categorie 
  4. Selectezi o locație de consum diferită de cele setate deja pentru furnizorul selectat.
down-arrow
Cum pot să verific dacă am setat corect pe fiecare locație furnizorii corespondenți?
  1. Contul meu → Configurări
  2. "Locațiile mele" 
  3. Accesând fiecare locație se va afișa lista furnizorilor aferenți acesteia
down-arrow
Cum pot verifica ce cod de consum am alocat fiecărei locații?

1. Servicii

2. Furnizorii mei

3. Selectare furnizor

4. Selectare locație de consum. 

5. Se afișează pe fiecare locație de consum Utilizatorul și Codul de Client aferent locației de consum

down-arrow
Cum pot să editez o locație de consum?

1. "Configurări"

2. "Locațiile mele"

3. Selectezi locația pe care dorești să o editezi, având posibilitatea să-i schimbi denumirea și imaginea de avatar

down-arrow
De ce să aleg o imagine pentru fiecare locație de consum?

Am adăugat aceasta opțiune pentru că tu să poți identifica rapid în lista ta de facturi proveniență fiecăreia.

down-arrow
Cum pot șterge un furnizor?
  1. "Servicii" 
  2. "Furnizorii mei" 
  3. Selecția furnizorului 
  4. "Șterge furnizor"

Configurare furnizori

down-arrow
Unde pot vedea lista furnizorilor de utilități disponibili în aplicație?

Din meniul "Servicii" alegi "Furnizori" și găsești lista tuturor furnizorilor grupați pe categorii în tab-ul "Categorii”.

down-arrow
Cum pot să primesc în aplicație facturile furnizorilor mei?

Este necesară sincronizarea conturilor online a furnizorilor în aplicația noastră. Această operație durează câteva secunde și se face o singură dată pentru fiecare furnizor pentru care există această opțiune, accesând:

1. "Servicii"

2. "Furnizori"

3. "Categorii"

prin selectarea din categorii a  furnizorilor care au cont online și setarea datelor de acces (user și parolă).

down-arrow
Cum pot să-mi adaug un nou furnizor pentru care să primesc facturile în aplicație?
  1. Accesezi meniul "Servicii" 
  2. "Furnizori" 
  3. Selectezi furnizorul dorit din categorii
down-arrow
Ce reprezintă lista de furnizori din secțiunea „Furnizorii mei”?

Sunt acei furnizori pentru care ți-ai conectat contul online sau i-ai selectat ca fiind în lista celor pentru care dorești să plătești prin scanarea codului de bare sau în baza codului de client

down-arrow
De ce se cer detaliile de autentificare pentru conectarea cu furnizorii mei?

Ca să iți putem aduce din conturile furnizorilor tăi informații actualizate despre facturile și plățile tale. În acest fel, lunar vei avea toate informațiile de care ai nevoie pentru administrarea și plata facturilor.

down-arrow
Cât de repede se conectează conturile online ale furnizorilor în un-doi centru de plăți?

După validarea datelor de autentificare, conectarea durează câteva secunde. 

Încărcare electronică

down-arrow
Cum pot să achizitionez un cod de reîncărcare?
  1. Accesezi meniul  "Încarcă", 
  1. Accesezi butonul "Cumpără cod de reîncărcare" 
  2. Introduci adresa de mail pe care dorești să primești codul de reîncărcare 
  3. Alegi operatorul și opțiunea de reîncărcare 
  4. Continui cu plata
down-arrow
Cum pot să reîncarc un număr de telefon?
  1. Accesezi meniul  "Încarcă", 
  2. Introduci numărul de telefon pe care dorești să-l reîncarci în câmpul destinat 
  3. Apeși butonul "Încarcă" 
  4. Alegi valoarea cu care dorești să încarci 
  5. Alegi metodă de plată 
  6. După procesarea plății, numărul de telefon se încarcă automat cu valoarea creditului ales
down-arrow
De ce nu am primit încă creditul pe cartela reîncărcată?

Transferul creditului pe cartela ta reîncărcabilă poate dura până la 5 minute de la confirmarea reîncărcării electronice prin un-doi.

down-arrow
Cum pot să îmi achizitionez un cod de reîncărcare FocusSat?

Îți poți achiziționa un cod de reîncărcare FocusSat accesând pe rând meniurile:

 

  1. Servicii
  2. Încarcă
  3. Cumpără cod de reîncărcare-Focus Sat România

 

și primești codul direct pe adresa de e-mail împreună cu toate detaliile de care ai nevoie.

Asigurări

down-arrow
Cum pot face o asigurare RCA?
  1. Accesezi meniul "Asigurări 
  2. Alegi "Poliță RCA nouă" 
  3. Introduci toate detaliile legate de autoturism și proprietar 
  4. Alegi oferta care ți se potrivește 
  5. Finalizezi plata
  6. Primești prin email polița
down-arrow
Poate fi folosită polița RCA primită pe email doar în format electronic?

Începând cu data de 01.07.2020, societățile de asigurare din România vor tipări polițele de asigurare Carte Verde pe suport de hârtie albă. 

Recomandări: 

  • La efectuarea unor călătorii cu autovehiculul în străinătate, în state ale căror Birouri Naționale sunt membre ale sistemului Carte Verde, asigurarea Carte Verde pentru autovehicul este obligatorie și de asemenea este obligatoriu ca asiguratul să aibă asupră sa poliță de asigurare tipărită pe suport hârtie pentru a putea fi prezentată pentru verificare la solicitarea autorităților cu atribuții de control din țările vizitate, cum ar fi poliția de frontieră, poliția rutieră etc.
  • Recomandăm deținătorilor de vehicule ca înainte de plecarea într-o călătorie în afara României să verifice perioada de valabilitate a asigurării Carte Verde pentru ca această perioadă să acopere toată durata deplasării și de asemenea să verifice ca polița să fie valabilă în toate țările traversate/vizitate, respectiv simbolurile acestor țări indicate pe poliță să nu fie barate.
down-arrow
Cum primesc polița de asigurare?

Polița de asigurare o primești direct pe adresa de e-mail comunicată.

Viniete Ungaria

down-arrow
În ce situație este nevoie să îmi achiziționez o vinieta, atunci când călătoresc în Ungaria?

Pentru a utiliza rețeaua de autostrăzi din Ungaria este necesara achiziția unei viniete. Este important de știut achiziția vinietei trebuie realizată înainte de a intra pe autostradă sau cel târziu la 60 de minute după. În situația în care după 60 de minute de la intrarea pe autostradă autovehiculul nu are o vinietă validă, autoritatea va sancționa acest lucru cu o suprataxă.

down-arrow
Cum voi ști că vinieta achiziționată este valabilă?

Imediat după finalizarea cu succes a plății, vei primi un email cu toate detaliile tranzacției. De asemenea, o copie a vinietei va rămâne salvată în cadrul aplicației, astfel încât vei putea o accesezi de fiecare dată când ai nevoie. Aplicația un-doi Centru de plați este integrată cu sistemul informatic al Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (autoritatea de stat din Ungaria) astfel încât fiecare vinietă se înregistrează în acest sistem în timp real.

down-arrow
Cât durează să cumpăr o vinietă prin aplicația un-doi?

Procesul de cumpărare este foarte rapid, tot procesul durează aproximativ 1 minut, după înregistrarea în aplicație. Trebuie doar completezi numărul de înmatriculare, țara în care este înmatriculat autovehiculul și selectezi tipul vinietei și intervalul de timp dorit. Plata se face prin card bancar, iar după finalizarea plății vei primi un email cu detaliile tranzacției, iar o copie a vinietei va rămâne salvată în cadrul aplicației.

down-arrow
De unde știe organismul de control al autostrăzii că am cumpărat o vinietă pentru autostradă prin aplicația un-doi?

Aplicația un-doi este complet conectată la sistemul Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. 9autoritatea de stat din Ungaria) astfel încât fiecare vinietă achiziționată prin aplicația un-doi se înregistrează automat în sistemul autorității, după finalizarea cu succes a procesului de plată.

down-arrow
De când începe perioada de valabilitate a unei viniete pe care am cumpărat-o?

În mod implicit, aplicația are setată data începerii valabilității la momentul achiziției. Puteți seta o dată ulterioară de începere a valabilității, atât pentru vinietele săptămânale, cât și pentru cele lunare. Nu este posibilă achiziția pentru o dată retroactivă, vinieta trebuie întotdeauna achiziționată în avans, înainte de a intra pe autostradă. Înainte de a circula pe autostradă, asigurați-vă că tranzacția a fost finalizată cu succes și că vinieta apare în aplicație.

down-arrow
Ar trebui că vinieta să fie fixată pe parbriz, la vedere?

Nu este necesar acest lucru! Sistemul maghiar de control este complet electronic astfel încât poate determina, cu ajutorul camerelor de citire a plăcuțelor de înmatriculare, dacă dreptul de utilizare a drumului a fost achitat pentru plăcuța de înmatriculare a autovehiculului pe care îl conduceți. Cu toate acestea, autoritatea maghiară recomandă ca mailul de confirmare cu detaliile tranzacției fie păstrat 2 ani după data expirării.

down-arrow
Ce detalii ar trebui să verific înainte de finalizarea tranzacției?

Pentru a evita utilizarea neautorizată a autostrăzii, verificați întotdeauna ați introdus corect detaliile de pe plăcuța de înmatriculare, categoria autovehiculului și perioada de valabilitate.

down-arrow
Care este categoria vehiculului meu?

Detalii despre clasificarea vehicolelor pe categorii veți găsi accesând acest link: https://www.un-doi.ro/viniete/

down-arrow
Ce este vinieta anuală regională?

Cumpărând vinieta anuală regională veți putea utiliza doar rețeaua de autostrăzi din județul respectiv, în perioada de valabilitate a acesteia. Acest tip de vinietă este disponibilă pentru categoriile de autovehicule D1, D2, U și B2.

down-arrow
Am cumpărat o vinietă anuală în iunie, dar sistemul îmi spune că va expira la sfârșitul lunii ianuarie. De ce?

Conform graficului de taxe al Nemzeti Útdíjfizetéși Szolgáltató Zrt., valabilitatea unei viniete anuale începe din prima zi a anului curent (în cazul achizițiilor ulterioare perioada de valabilitate începe de la data achiziției) și se termina la ora 24:00 din 31 ianuarie a anului următor.

Roviniete

down-arrow
Cum pot achiziționa o rovinietă prin SMS?
  1. Din meniul "Servicii" selectezi opțiunea "Roviniete" 
  2. Alegi "Plătește prin SMS" 
  3. Selectezi tipul autoturismului 
  4. Introduci numărul de înmatriculare și apeși "Continuă" 
  5. Trimiți SMS-ul pregătit de aplicație.
down-arrow
Cum pot să plătesc o rovinietă?

Ai posibilitatea de a achiziționa rovinieta prin intermediul aplicației accesând meniul  “Servicii-Roviniete”, unde ai la dispoziție două metode de plata:

 

  1. Pentru roviniete cu valabilitate de până la 7 zile și plata prin SMS selectezi “Plata prin SMS “
  2. Pentru  roviniete cu valabilitate  până la un an și plata cu cardul selectezi “Plata cu cardul”.
down-arrow
Trebuie să am cont pe roviniete.ro pentru plata cu cardul a rovinietei?

Da, este necesar să ai cont că să poți primi pe e-mail factură și confirmarea plății. Odată creat contul, nu mai ești nevoit să introduci de fiecare dată detaliile  facturării.

down-arrow
Dacă am datele cardului salvat în aplicație, de ce trebuie să le mai introduc din nou la plata unei roviniete?

Serviciul de achiziționare a rovinietei prin intermediul aplicației un-doi Centru de plăti a fost dezvoltat în colaborare cu site-ul roviniete.ro, și este necesară introducerea datelor cardului pentru confirmarea plății și finalizarea cu succes a tranzacțiilor  în platforma roviniete.ro.

down-arrow
Pentru ce tipuri de autovehicule pot cumpără rovinieta?

Poți cumpără roviniete pentru toate categoriile de autovechicule: A, B,C, D, E, F, H

down-arrow
Pe ce perioada pot cumpără rovineta?

În cazul în care alegi să faci plata prin SMS,  în funcție de tipul autoturismului poți cumpără roviniete pentru o perioada de 1 sau 7 zile.

În cazul în care alegi să faci plata cu cardul, poți achiziționa roviniete de la 7 zile până la 12 luni.

down-arrow
Cum verific când îmi expiră rovinieta?

Pentru rovinietele achiziționate prin metodă  “Plata cu cardul “  ești atenționat printr-un mesaj în situația în care există rovinieta încă valabilă.

down-arrow
De când începe valabilitatea unei roviniete?

Pentru rovinietele achiziționate prin metodă  “Plata cu cardul” poți selecta dată intrării în vigoare începând de a ziua zi de la achiziționare.

Pentru rovinietele achiziționate prin SMS, valabilitatea poate începe din ziua achiziției.

Perioada de valabilitate  a rovinietei  achiztionate  o regășiți  pe factură primită pe e-mail în cazul în care ai ales plata  cu cardul sau, în cazul plății prin SMS direct din SMS-ul trimis.   Valabilitatea unei roviniete poate fi verificată accesând si http://www.cnadnr.ro/ro/verificare-rovinieta

Divertisment

down-arrow
Ce produse de divertisment pot achitiona prin aplicație?

Din aplicația disponibilă pentru platforma de Android, poți achiziționa o varietate largă de produse de divertisment:  vouchere PlayStation, Google Play, Netflix și chiar  Steam și  Wargaming World of Tanks.

down-arrow
Cum pot încarca produsele de gaming?

Pe adresa de mail introdusă pentru primirea voucherului,  primești  codul de încărcare al contului tău, împreună cu toate indicațiile privind modalitatea de încărcare a serviciilor, direct de la furnizorul de gaming.

Configurari

down-arrow
Cum pot crea cont în aplicație? Cum pot accesa aplicația?

Crearea de cont se face în baza unui e-mail sau a unui număr de telefon, iar pentru confirmare cont trebuie să introduci codul primit prin e-mail sau SMS, cod valabil o singură dată și pentru un timp limitat.          Logarea în aplicație se face prin: user și parolă sau social media (Google, Facebook, Apple).

down-arrow
Cum îmi pot seta amprenta ca și metodă de accesare a aplicației?

Dacă ești deja logat în aplicație și încă nu folosești această metodă, în "Configurări" → "Metode de securizare" → activezi opțiunea de Amprentă sau de Face ID

down-arrow
Cum pot seta ce notificări să primesc în aplicație?

Din "Configurări" activezi sau inactivezi opțiunile care te interesează

down-arrow
Cum îmi schimb parola?

Din:

  1. "Configurări"
  2. "Metode de securizare"
  3. "Schimbă parolă"
down-arrow
Cum îmi schimb codul PIN de acces în aplicație?

Accesează:

  1. "Configurări"
  2. "Metode de securizare"
  3. "Schimbă PIN"
down-arrow
Cum va pot trimite sugestii și propuneri despre aplicație?

Așteptăm sugestiile și propunerile tale prin următoarele canale de comunicare:

  1. Accesând secțiunea “Configurări-Contact” alegând una din optiunele Social Media sau mesaj;
  2. Direct din ecranul aplicației în care te afli, accesând iconiță de feedback  care este activă pe fiecare ecran al aplicației;
  3. Accesând secțiunea  “Configurări- Feedback”.

https://www.youtube.com/watch?v=beKe9WUdrCc

down-arrow
Cum pot recomanda aplicația prietentilor mei?

Poți recomanda aplicația prietenilor tăi direct accesând meniul “Configurări” alegând una din opțiunile disponibile:

 

  1. “Invită prin rețele de socializare”
  2.  “Invită prin SMS”.

Securitate

down-arrow
Care sunt metodele de securitate ale aplicației?

Aplicația folosește metode de securizare și criptare a datelor, iar pentru protejarea informațiilor, autentificarea se poate face prin PIN, user și parolă sau identificare facială.

down-arrow
Cum pot crea cont în aplicație?

Crearea de cont se face în baza unui e-mail sau a unui număr de telefon, iar pentru confirmare cont trebuie să introduci codul primit prin e-mail sau SMS, cod valabil o singură dată și pentru un timp limitat de timp. Logarea în aplicație se face prin: user și parolă sau prin: Google, Facebook, Apple.

down-arrow
Cum pot să utilizez în siguranță aplicația?

Pentru siguranța datelor tale, accesul în aplicație se face de fiecare dată în baza unui cod PIN de 4 cifre setat individual pe telefonul de pe care se accesează aplicația sau utilizând amprenta setată pe telefon.

down-arrow
Pot folosi în sigurantă aplicația fără să am cont?

În cazul în care s-a ales opțiunea de a continua fără cont, poți face plăți de facturi, reîncărcări de cartele prepaid, asigurări sau roviniete, plătind cu cardul, însă informațiile nu sunt stocate în aplicație. Detaliile de care ai nevoie (chitanță, cod de reîncărcare, polița RCA, confirmarea plății cu cardul etc) se vor transmite pe adresa de e-mail solicitată în mod obligatoriu.

down-arrow
Sunt în siguranță datele mele de plată?

Nivelul de securitate al aplicației este în conformitate cu standardele în vigoare. Informațiile ce țin de card sunt stocate în siguranță de către procesatorul de plăți și doar cu acceptul tău. Aplicația folosește metode de securizare și criptare a datelor.

General

down-arrow
Care este comisionul plătit de consumator la achitarea facturilor prin un-doi?

Nu veți plăti niciun comision, veți plăti doar valoarea de pe factura furnizorului de utilități. Plățile efectuate prin serviciul un-doi Centru de plăți nu implică niciun comision suplimentar.

Plată în magazine

down-arrow
Am posibilitatea de a plăti o valoare mai mica decat cea inscrisa pe factura?

Da, prin serviciul oferit de magazinele partenere un-doi Centru de plati aveti posibilitatea sa achitati atat o valoare mai mica, cat si o valoare mai mare fata de cea inscrisa pe factura. In ambele variante aceasta plata se va inregistra in contul dumneavoastra de client la furnizorul de utilitati, primind o chitanta doveditoare.

down-arrow
Cum imi pot plati facturile in magazinele un-doi Centru de plati?

Foarte simplu, angajatii magazinelor partenere un-doi Centru de plati va vor scana codul de bare al facturilor si va vor incasa contravaloarea lor in numerar. Procesarea tranzactiei se realizeaza rapid si sigur, plata facturii fiind confirmata prin eliberarea unei chitante cu toate detaliile tranzactiei.

down-arrow
Este necesar sa pastrez chitanta după efectuarea unei plăți?

Da, este necesar, fiindca reprezinta dovada ca ati efectuat plata. În eventualitatea putin probabila de aparitie a unor neconcordante, chitanta dovedeste ca ati facut plata.

down-arrow
De unde știu că factura pe care am achitat-o se alocă corect în contul furnizorului?

Incasarea se face prin scanarea codului de bare sau cu utilizarea codului dvs.de client sau numar de telefon in cazul furnizorilor de telefonie mobila.

Informatiile din codul de bare, respectiv codul de client/ numarul de telefon sau codul ATM sunt elemente unice care se transmit catre furnizorul de utilitati pentru a se putea aloca plata corect.

Prin urmare, asigurati-va ca prezentati pentru scanare factura corecta sau declarati codul de client/ numarul de telefon corect.

Codul de client sau numarul de telefon vor aparea tiparite si pe chitanta pe care o primiti ca dovada a platii.

down-arrow
Ce fac dacă primesc înștiințare de plată de la furnizor pentru o factură plătită?

Pentru a putea afla corectitudinea informatiilor trebuie sa verificati urmatoarele: data emiterii instiintarii si valoarea restanta.

In cazul in care data emiterii instiintarii scrise este anterior platii efectuate prin sistemul "un-doi Centru de plati" este nevoie de o zi pana cand plata dumneavoastra va fi inregistrata in sistemul contabil al furnizorului de utilitati sau servicii, instiintarea fiind trimisa anterior platii dvs.

In cazul in care data emiterii instiintarii este cu mult dupa data platii efectuate de dvs. prin sistemul "un-doi Centru de plati" rugam verificati soldul restant, este posibil ca acesta sa reprezinte alte facturi emise si neachitate de dvs. neachitate de dvs, doar facturile achitate pot anula intreruperea furnizarii utilitatilor sau serviciilor. Va recomandam sa pastrati intotdeauna chitantele care dovedesc plata pentru eventualele confruntari de sold cu furnizorul dvs. de utilitati sau servicii.

down-arrow
Pot să efectuez plățile în numerar si cu cardul?

In momentul de fata, plata facturilor in magazinele un-doi Centru de plati se efectueaza în numerar.  Pentru plata cu cardul, un-doi centru de plati pune la dispozitia consumatorilor aplicatia cu acelasi nume disponibila atat pentru telefoanele cu sistem de operare Android cat si iOS.

down-arrow
Serviciile oferite de un-doi Centru de plăți sunt autorizate?

Da, un-doi Centru de plati ofera servicii sigure si autorizate, având încheiate contracte cu fiecare furnizor în parte. Un-doi Centru de plati este mentionat în calitate de canal de colectare autorizat pe  majoritatea facturilor  si site-urile web ale partenerilor sai. Totodata, toate chitantele emise la efectuarea platilor afiseaza sigla respectivului operator/ furnizor.

down-arrow
De unde știu ca plata efectuata prin un-doi Centru de plăți este sigură?

Chitanta pe care o primiti la efectuarea oricarei tranzactii reprezinta dovada platii si garanteaza faptul ca furnizorul de servicii va primi cel tarziu a doua zi dimineata suma achitata de dumneavoastra. Data care apare mentionata pe chitanta atunci când realizati o tranzactie prin sistemul un-doi Centru de plati este recunoscuta de furnizor ca fiind data efectuarii platii.

down-arrow
De unde primesc factura pentru o rovinieta achiziționată?

Factura se obtine automat de pe internet urmand urmatorii pasi: 1. accesati https://www.roviniete.ro/ro/descarca/i/ si 2. completati campurile corespunzatoare 3. veti primi in maxim 5 minute factura pe adresa de e-mail transmisa.

down-arrow
Pot plăti factura de Orange sau Vodafone doar cu numărul de telefon?

Da, comunicand numarul de telefon personalului magazinului partener un-doi Centru de plati acesta are posibilitatea de a va transmite valoarea facturii pe care doriti sa o achitati.

Servicii

down-arrow
Pot achizitiona Cartele cu Numar din magazinele un-doi Centru de plati?

Da, magazinele partenere un-doi Centru de plati va pun la dispozitie pachete cu numar ale tuturor operatorilor de telefonie mobila din Romania.

down-arrow
Pot reincarca si creditul telefonului mobil in magazinele un-doi Centru de plati?

Da, este suficient sa vizitati unul din magazinele partenere un-doi Centru de plăți din apropierea locuintei dumneavoastra, si sa cereti vanzatorului o reincarcare directa pe numar sau o cartela de reincarcare in format electronic sau in format plastic, de orice valoare pentru oricare din operatorii de telefonie mobila din tara.

Veti primi incarcarea direct pe telefon sau in format de chitanta sau format plastic care contine codul pin secret, pe care trebuie sa-l introduceti in telefon, pentru reincarcare.

down-arrow
Pot să cumpăr roviniete din magazinele partenere un-doi Centru de plati?

Se poate plati contravaloarea rovinietei, in numerar, in magazinele un-doi Centru de plati.

Furnizori

down-arrow
In cat timp se va inregistra plata in contul furnizorului de utilitati?

Ca si in situatia in care ati face plata la o banca, aceasta va fi transmisa in contul furnizorului de utilitati cel tarziu a doua zi dimineata, urmand ca procesarea platii de catre furnizor sa se faca imediat sau in ziua urmatoare, in functie de sistemul intern al fiecaruia.

down-arrow
Ce facturi pot plăti prin serviciul un-doi Centru de plăți?

Siglele partenerilor, produselor si serviciilor oferite se afla pe site-ul nostru numărul lor fiind în continuă creștere. Aici puteti sa consultati lista furnizorilor parteneri un-doi Centru de plati pentru care puteți efectua plăti prin serviciul un-doi Centru de plăți.

O echipa tanara de profesioniști isi dedica timpul si energia dezvoltarii retelei si dezvoltarea parteneriatelor cu furnizorii de utilitati si diferite servicii, care pot fi oferite in format electronic.

down-arrow
In ce magazine pot să găsesc serviciul un-doi Centru de plăți?

Serviciul un-doi Centru de plati il puteti gasi in supermarket-uri, minimarket-uri, magazine specializate GSM, magazine mixte cu program extins de lucru, magazine de proximitate unde este afisata sigla un-doi Centru de plati, in care va puteti achita facturile odata cu achizitionarea bunurilor de larg consum.