Asistent Manager
Locație: Cluj-Napoca
Departament: Back office
Nivel: Entry Level
Candidatul ideal
- Cunoștințe operare PC
- Capacitate analitică și atenție la detalii;
- Capacitatea de prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limită;
- Riguros/riguroasă, capabil(ă) să-și organizeze munca; pro-activ(ă);
- Studii superioare
Descrierea jobului
- Evaluarea situației financiare și comerciale a clienților din portofoliul societății, a acționariatului și managementului acestora pentru acordarea de credite comerciale;
- Monitorizarea portofoliului de clienți și ajustarea creditelor comerciale acordate in funcție de rezultatul evaluării periodice a situației financiare și comerciale a acestora.
- Urmărirea situației partenerilor care înregistrează restanțe, preluarea și completarea instrumentelor de plată bancare
- Contactarea telefonică a clienţilor și a colegilor din departamentul de vânzări pentru lichidarea soldurilor restante, efectuarea demersurilor de recuperare a debitelor pe cale amiabilă.
- Acordă suport colegilor din departamentul de vânzări, astfel încât toate instrumentele de plată și documentele de preluare garanții să fie întocmite conform procedurilor interne valabile.
Beneficii:
- salariu fix + bonuri de masă;
- un mediu de lucru plăcut;
- posibilități de dezvoltare profesională;