Asistent Manager

Locație: Cluj-Napoca

Departament: Back office

Nivel: Entry Level

Candidatul ideal

  • Cunoștințe operare PC
  • Capacitate analitică și atenție la detalii;
  • Capacitatea de prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limită;
  • Riguros/riguroasă, capabil(ă)  să-și organizeze munca; pro-activ(ă);
  • Studii superioare

Descrierea jobului

  • Evaluarea situației financiare și comerciale a clienților din portofoliul societății, a acționariatului și managementului acestora pentru acordarea de credite comerciale;
  • Monitorizarea portofoliului de clienți și ajustarea creditelor comerciale acordate in funcție de rezultatul evaluării periodice a situației financiare și comerciale a acestora.
  • Urmărirea situației partenerilor care înregistrează restanțe, preluarea și completarea instrumentelor de plată bancare
  • Contactarea telefonică a clienţilor și a colegilor din departamentul de vânzări pentru lichidarea soldurilor restante, efectuarea demersurilor de recuperare a debitelor pe cale amiabilă.
  • Acordă suport colegilor din departamentul de vânzări, astfel încât toate instrumentele de plată și documentele de preluare garanții să fie întocmite conform procedurilor interne valabile.

Beneficii:

  • salariu fix + bonuri de masă;
  • un mediu de lucru plăcut;
  • posibilități de dezvoltare profesională;

Alte poziții vacante