Cum te putem ajuta?

Ce fac dacă primesc înștiințare de plată de la furnizor pentru o factură plătită?

Pentru a putea afla corectitudinea informațiilor trebuie verificați următoarele: data emiterii înștiințării și valoarea restantă.

În cazul în care data emiterii înștiințării scrise este anterior plății efectuate prin sistemul „un-doi Centru de plati” este nevoie de o zi până când plata dumneavoastră va fi înregistrată în sistemul contabil al furnizorului de utilități sau servicii, înștiințarea fiind trimisă anterior plății dvs.

În cazul în care data emiterii înștiințării este cu mult după data plătii efectuate de dvs. prin sistemul „un-doi Centru de platirugăm verificați soldul restant, este posibil ca acesta reprezinte alte facturi emise și neachitate de dvs. Doar facturile neachitate pot anula întreruperea furnizării utilităților sau serviciilor. recomandăm păstrați întotdeauna chitanțele care dovedesc plata pentru eventualele confruntări de sold cu furnizorul dvs. de utilități sau servicii.

sau