un doi centru de plati
  • chevron
  • Aplicația un-doi
  • Servicii
    • Plăți facturi
    • Partajează locația
    • Reîncărcare și SIM-uri
    • Reîncărcare Focus Sat
    • Transfer de bani
    • Asigurări RCA
    • Asistența rutieră
    • Asigurare de călătorie
    • Taxe și impozite
    • Loto
    • Roviniete
    • Viniete Ungaria
    • Viniete Bulgaria
    • Taxa pod Fetești
    • Betano.Cash
    • Packeta.ro
    • Vouchere
  • Magazine
    • Hartă magazine
    • Automatele un-doi
  • Compania
    • Despre noi
    • Cariere
    • Blog
  • Contact
  • Parteneri
    • Aplicația Click
    • Devino un centru de plăți
    • Ajutor parteneri
    • Modalități de plată
  • Servicii
  • Aplicație
  • Magazine
  • Parteneri
  • Plăți facturi
  • Partajează locația
  • Reîncărcare și SIM-uri
  • Reîncărcare Focus Sat
  • Asigurari RCA
  • Asigurare de călătorie
  • Taxe
    • Taxe și impozite
    • Taxa de pod Fetești
  • Viniete
    • Roviniete
    • Viniete Ungaria
    • Viniete Bulgaria
  • Loto
  • Transfer de bani
  • Vouchere
  • Packeta.ro
  • Betano.Cash
  • Hartă magazine
  • Automatele un-doi
  • Aplicația Click
  • Devino un centru de plăți
  • Ajutor
  • chevron
  • Parteneri
  • Consumatori
  • Asigurări
    • Comision în magazine
      • Configurare furnizori
        • Divertisment
          • Furnizori
            • Încărcare electronică
              • Locații de consum
                • Plată în magazine
                  • Plăți facturi
                    • Roviniete
                      • Securitate
                        • Servicii
                          • Setări
                            • Viniete Ungaria
                              • Consumatori

                              Asigurări

                              Poate fi folosită polița RCA primită pe email doar în format electronic? Cum primesc polița de asigurare? Cum pot face o asigurare RCA?
                              • Consumatori

                              Comision în magazine

                              Care este comisionul plătit de consumator la achitarea facturilor prin un-doi?
                              • Consumatori

                              Configurare furnizori

                              Cum pot să îmi adaug un nou furnizor pentru care să primesc facturile în aplicație? Cum pot plăti o factură pentru un furnizor care nu se regăsește în "Facturi", "Furnizori", "Adaugă furnizor"? Unde văd lista furnizorilor de utilități pentru care pot să achit facturile? Cât de repede se conectează conturile online ale furnizorilor în un-doi centru de plăți? Cum îmi pot crea un cont online pentru furnizorul meu? De ce se cer detaliile de autentificare pentru conectarea cu furnizorii mei? Cum pot șterge un furnizor? Ce reprezintă lista de furnizori din secțiunea "Facturi-Furnizori"? Cum pot să primesc în aplicație facturile furnizorilor mei?
                              • Consumatori

                              Divertisment

                              Cum achiziționez carduri preplatite pentru entertainment și gaming?
                              • Consumatori

                              Furnizori

                              Ce facturi pot plăti prin serviciul un-doi Centru de plăți?
                              • Consumatori

                              Încărcare electronică

                              De ce nu am primit încă creditul pe cartela reîncărcată? Cum pot să reîncarc un număr de telefon? Cum pot să achizitionez un cod de reîncărcare?
                              • Consumatori

                              Locații de consum

                              Cum setez două puncte de consum ale aceluiași furnizor pe aceeași locație? De ce îmi apare mesajul "logheaza-te în cont "? Pot adauga mai multe locații pentru același furnizor? Cum pot muta un punct de consum pe o alta locație? Cum pot să verific dacă am setat corect pe fiecare locație furnizorii corespondenți? De ce să aleg o imagine pentru fiecare locație de consum? Cum pot să editez o locație de consum? Cum pot verifica ce cod de consum am alocat fiecărei locații? Dacă am mai multe conturi online pe același furnizor, pot să le adaug pe toate în aplicație? Dacă dețin mai multe locuințe, cum pot să diferențiez facturile în aplicație?
                              • Consumatori

                              Plată în magazine

                              În ce magazine pot să găsesc serviciul un-doi Centru de plăți? În cât timp se va înregistra plata în contul furnizorului de utilități? De unde știu că plata efectuată prin un-doi Centru de plăți este sigură? De unde știu că factura pe care am achitat-o se alocă corect în contul furnizorului? Este necesar sa păstrez chitanța după efectuarea unei plăți? Cum îmi pot plăti facturile în magazinele un-doi Centru de plăți? Am posibilitatea de a plăti o valoare mai mică decat cea inscrisă pe factură?
                              • Consumatori

                              Plăți facturi

                              De ce nu imi pot vizualiza factura? Cum știu ce facturi am scadente? Pot achita o alta sumă decât suma afișată prin scanarea facturii mele? Ce tip de card pot folosi pentru plățile un-doi? Cum plătesc doar facturile scadente? În cât timp ajunge o plată în contul furnizorului? Cum pot să vizualizez o factură neplatită a unui furnizor? Pot să trimit chitanța prin e-mail? Cum pot să văd chitanța cu care am achitat o factură prin intermediul aplicației? De ce îmi apare în continuare în aplicație o factură achitată printr-o altă metodă? Cui mă adresez dacă informațiile din factura mea nu sunt corecte? De ce o factură plătită prin un-doi Centru de plăți apare ca fiind scadentă pe site-ul furnizorului? Cum pot achita una sau mai multe facturi scadente? Cum pot să plătesc o factură de utilități?
                              • Consumatori

                              Roviniete

                              Cum pot achiziționa o rovinietă cu plata prin card? Cum pot achiziționa o rovinietă cu plata prin SMS?
                              • Consumatori

                              Securitate

                              Cum pot crea cont sigur în aplicație? Sunt în siguranță datele mele de plată? Cum pot să utilizez în siguranță aplicația? Care sunt metodele de securitate ale aplicației?
                              • Consumatori

                              Servicii

                              Am posibilitatea de a plăti online facturile de utilități și servicii, prin intermediul un-doi Centru de plăți? Pot să cumpăr roviniete din magazinele partenere un-doi Centru de plati? Pot reîncărca și creditul telefonului mobil în magazinele un-doi Centru de plăți? Pot achiziționa Cartele cu Număr din magazinele un-doi Centru de plăți? Pot plăti factura de Orange sau Vodafone doar cu numărul de telefon? De unde primesc factura pentru o rovinietă achiziționată? Serviciile oferite de un-doi Centru de plăți sunt autorizate? În magazin, pot să efectuez plățile și cu cardul? Ce fac dacă primesc înștiințare de plată de la furnizor pentru o factură plătită?
                              • Consumatori

                              Setări

                              Cum salvez datele cardului meu în aplicație? Ce fac daca mi-am uitat parola de logare? Cum îmi șterg contul? Cum pot crea cont în aplicație? Cum îmi schimb codul PIN de acces în aplicație? Cum îmi schimb parola? Cum pot seta ce notificări să primesc în aplicație? Cum îmi pot seta amprenta ca și metodă de accesare a aplicației?
                              • Consumatori

                              Viniete Ungaria

                              Am cumpărat o vinietă anuală în iunie, dar sistemul îmi spune că va expira la sfârsitul lunii ianuarie. De ce? De unde știe organismul de control al autostrăzii că am cumpărat vinieta pentru autostradă prin aplicația un-doi Ce este vinieta anuală regională? Care este categoria vehiculului meu? Ce detalii ar trebui să verific înainte de finalizarea tranzacției? Ar trebui că vinieta să fie fixată pe parbriz, la vedere? De când începe perioada de valabilitate a unei viniete pe care am cumpărat-o? Cum voi ști că vinieta achiziționată este valabilă? Cât durează să cumpăr o vinietă prin aplicația un-doi? În ce situație este nevoie să îmi achiziționez o vinietă, atunci când călătoresc în Ungaria?
                              • sau

                              • iconita e-mail

                                Contactează-ne

                              Servicii

                              • Plăți facturi
                              • Reîncărcare și SIM-uri
                              • Asigurări RCA
                              • Asistență rutieră
                              • Viniete
                              • Taxe și impozite
                              • Vouchere
                              • Transfer de bani
                              • Loto Romania

                              Compania

                              • Blog
                              • Cariere
                              • Contact
                              • Despre noi

                              Parteneri

                              • Aplicația Click
                              • Devino un centru de plăți
                              • Ajutor parteneri
                              • Modalități de plată

                              Ajutor

                              • Consumatori
                              • Parteneri

                              Campanii

                              • Regulament Follow and Travel
                              contact un-doi + 40 374 212 121
                              facebook instagram youtube linkedin
                              Descarca aplicatia un-doi centru de plati

                              Plătește facturi, asigurări, viniete.
                              Descarcă aplicația un-doi

                              Esti partener? Descarca aplicatia Click by un-doi centru de plati

                              Ești partener un-doi?
                              Descarcă aplicația Click by un-doi

                              • Termeni și condiții
                              • Politica de prelucrare a datelor personale
                              Mobile Distribution SRL este o companie certificată SR EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) și SR EN ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022) - © 2025 un-doi
                              Close un-doi

                              Descarcă aplicația un-doi

                              Scanează codul QR și instalează aplicația

                              QR Code